SAP C4C

Günümüzün rekabetçi pazarında, müşteri gereksinimlerini karşılamak ve daha yüksek müşteri memnuniyeti sağlamak için satış, pazarlama ve hizmet iş kollarınızı uyumlu hale getirmek önemlidir. Bir kuruluşun hedeflerine ulaşmasına ve müşteri ihtiyaçlarını esnek bir ortamda karşılamasına yardımcı olan ucuz, entegre bir çözüm tasarlamak da önemlidir.

 

Müşteri için SAP Cloud (C4C), müşteri satışlarını, müşteri hizmetlerini ve pazarlama faaliyetlerini verimli bir şekilde yönetmek için bir bulut çözümüdür ve müşteri ilişkilerini yönetmek için önemli SAP çözümlerinden biridir.

 

SAP C4C, aşağıdaki ayrı ürünleri temel alır;
Satış için SAP Bulutu
Pazarlama için SAP Cloud
SAP Cloud for Social Engagement
 

 

SAP C4C Süreçleri

  • Satış Gücü Otomasyonu; Ortalama bir CRM çözümü, SAP C4C'den biraz daha fazla satış gücü otomasyon özelliği içerir.
  • Pazarlama Otomasyonu; SAP C4C'nin pazarlama otomasyonu araç seti, bugün mevcut olan CRM ürünlerinin sektör ortalamasından daha sağlamdır.
  • Müşteri Hizmetleri ve Desteği; Ürünün müşteri hizmetleri ve destek modülü, ortalama bir CRM sistemine göre daha bireysel özelliklere sahiptir.
  • Analitik ve Raporlama; SAP C4C'nin analitik ve raporlama yetenekleri, ortalama bir CRM çözümünden çok daha kapsamlıdır.
  • Genişletilmiş CRM Yetenekleri; Ürün, rakiplerinin çoğundan daha fazla genişletilmiş CRM özelliği ile birlikte gelir.
  • Ürün Teknolojisi; SAP C4C, ortalama bir CRM sisteminden önemli ölçüde daha fazla ürün teknolojisi yeteneği içerir.